Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling plaatsen is bij ons erg eenvoudig. Klik op de knop 'aan winkelwagen toevoegen' bij het product dat je wilt bestellen. Je wordt automatisch doorgestuurd naar je winkelwagen. Klik daar op 'afrekenen', vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig met IDeal, PayPal, Bancontact of creditcard. 

Ik woon in het buitenland, kan ik bij jullie bestellen?

Dat kan zeker, dit zal alleen iets langer duren dan de landen in de Benelux.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dat kan zeker! Neem dan contact met ons op via het contact formulier.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij Keukenhulponline hebben we ervoor gekozen de verzendkosten voor onze rekening te nemen zodat je achteraf nooit voor onverwachte kosten komt te staan.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 1- 2 werkdagen. Doordat wij onze producten direct vanuit ons magazijn naar jou toesturen kunnen wij snel handelen. Dit zorgt er ook voor dat we de verzendkosten van onze producten voor eigen rekening kunnen nemen.

Kan ik mijn bestelling op mijn werk laten bezorgen?

Tijdens het betalen kun je aangeven op welk adres jij wilt dat we het pakket bezorgen. Dit kan een woon- of werkadres zijn. Vermeld wel altijd je eigen naam.

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

De Track en Trace code van je bestelling vind je in de verzendbevestiging die we je sturen via de e-mail. 

De verwachte levertijd is voorbij; waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling hier checken.

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.

Ik mis een (aantal) product(en) van mijn bestelling; hoe kan dat?

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik ben niet tevreden met mijn bestelling; kan ik deze retourneren?

Ja, dat is uiteraard mogelijk! Je kunt je bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren. Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Wanneer je een bestelling retourneert ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten inclusief een Track en Trace code. Dit doen we om misverstanden te voorkomen.

Ik wil een bestelling retourneren; wat moet ik doen?

Neem in ieder geval eerst contact met ons op voordat je een retourzending doet. Dit kan via het contactformulier in het menu. Wij helpen je vervolgens gelijk verder om de retournering te voltooien.